Lomahuoneisto Hiekkasärkiltä

Esimiesliitto on hankkinut jäsentensä käyttöön kivan, korkeatasoisen ja uudehkon (valmistumisvuosi 2013) kerrostalohuoneiston, joka sijaitsee Kalajoen Hiekkasärkkien korkeimmalla kohdalla. Esteettömät näkymät suoraan merelle, jonka taakse aurinkokin laskee.

Huoneisto sijaitsee rinnetontilla ja sisäänkäynnin puoli on katutasossa. Hiekkasärkkien upea, matalarantainen uimaranta alkaa suoraan takapihalta. Asunnossa on iso lasitettu parveke merinäköalalla. Yhdyskäytävää pitkin pääset hotellin puolelle ja suoraan hiekkarannalle.

Asunnossa (43,5 m2) on 2h+keittiökulmaus+ph+sauna. Olohuoneessa on levitettävä parivuode, eli vuodepaikat 2+2. Asunto sopii parhaiten joko pariskunnille tai lapsiperheille. Asuntoon kuuluu lämmitystolppa.  Huoneiston siivous ja liinavaatehuolto kuuluvat käyttäjälle.

Alueella on hyvät harrastusmahdollisuudet ympäri vuoden. Kävelymatkan päässä huoneistolta on mm. kylpylä, kuntosali, Jukupark (avoinna 9.8.2020 asti), seikkailupuisto, frisbeegolfrata. Hyvät lenkkeily- ja hiihtomaastot lähtevät ihan läheltä, golfkentälle on muutaman kilometrin matka (Kalajoki Golf). Huoneistoa vuokrataan jaksoissa, pe – ma tai ma – pe.  Saapuminen huoneistoon aikaisintaan klo 16, poistuminen klo 12 mennessä.