Kaupanalan esimiesliiton jäsenten käytössä on Tallinnan keskustassa, Narva mnt 7 – 27 sijaitseva uudehko kerrostalohuoneisto (yksiö n. 40m²). Yksiö on jaettu väliseinällä makuu- ja oleskelutilaan. Makuutilassa on parivuode, oleskelutilan kahdesta vuodesohvasta saa makuupaikan lisäksi yhteensä kahdelle aikuiselle/neljälle lapselle. Kaikkiaan huoneistossa on siten makuutilat jopa kuudelle (2+4).

tallinntalo

Olotilassa sijaitsee myös avokeittiö astianpesukoneineen. Keittiössä on mikroaaltouuni ja kahden keittolevyn keraaminen liesi. Astiasto on mitoitettu pienimuotoista ruokailua varten kuudelle hengelle. Erillistä ruokapöytää asunnossa ei ole.

Huoneistossa on tv, muttei Wi-Fiä. Suomen kanavat eivät näy.

Huoneisto sijaitsee keskustassa parin sadan metrin päässä Sokos Hotel Virusta. Parveketta asunnossa ei ole. Asunto on hyväkuntoinen, siisti ja ilmastoitu. Kaikki mahdolliset palvelut sijaitsevat lähellä.

Huoneisto sijaitsee talon kahdeksannessa kerroksessa. Huoneistoon kuuluu oma autopaikka sisäpihan parkkihallissa.

Huoneiston käyttö on jaettu arkijaksoihin (ma-pe) ja pidennettyyn viikonloppuun (pe-ma). Huoneistoon voi majoittua tulopäivänä kello 17.00 ja se pitää luovuttaa lähtöpäivänä kello 14.00.

Lomailusta peritään kiinteä hinta 250 euroa/jakso. Jakson hinta kattaa majoittumisen. Lähtösiivouksesta ja roskien poisviemisestä talonyhtiön roskasäilöihin tulee huolehtia itse. Huoneistoon tultaessa myös omat vuode- ja liinavaatteet, pesuaineet ja roskapussit on oltava mukana. Huoneistoon on huolehdittu jonkin verran siivousvälineistöä. Huoneistossa on peitteet ja tyynyt kuudelle.